Data e postimit: 2014-08-05 13:30:51
Lexime: 3848
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Ari mbetet ar !

Vepra te ngjashme
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: per shqipetaret
Shqipja Na mekoi qumshti i gjirit Na ushqeu gjuhe e shpirtit Na gjumoi nder perralla Me e embla shqipe-fjala. Dhe kur flisnim capra cupra Ishin rrokje, fjale te bukura Ishin vete kuptimi i jetes Shqiptarisht dhe asgje tjeter. Dhe ne ka pak ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush shoqërohet me të gjithë mbetet pa asnjë mik !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos e bëj një njeri vec si shok ,por edhe si ''vëlla ''...sepse shoqëria mund edhe të zhduket kurse vllazëria mbetet ...!
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: Rexhina Alleshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Padrejtesite e realitetit.
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te jesh i detyruar te mbyllesh syte e te besh sikur nuk degjon. Te te shoqerojne kudo njerez te paskrupullt e te mos kesh mundesi t'ia çjerresh masken. Te duas...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Tregëti me mikun,e pazare me armikun kurr mos bë ! 2.Shtëpia mbetet e fortë ,kur del tym nga oxhaku ! 3.Fol Ali cka tha Rama ,Fol Ramë cka tha Alia 4.Mos prit nga tjetri !
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Gjysma e gjysmës ,prap mbetet gjysmë !
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 1 Shtetë
Do vij nje dit qe kufiri do tretet per gjith shqiptaret 1 atedhe do mbetet, Shqiponja do valvitet ne qdo shkemb e gur, do q\valoj ne shekuj vetem ky flamur. Siq ka the P.Vasha :mos shikoni kisha e xhamia se feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria. Weq nje gja...
Autori: bela · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
O atdhe i dashur atdhe Je me i bukuri mbi ket dhe Je nje qiell me re plot Je nje diell qe s'shuhet dot Sa i bukur je atdhe Si nje shi qe bie mbi dhe Mendja dhe zemra jane me ty Do na mbetet gjithmone aty Ne jemi bijet e vendit Ne jemi si pik...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com